Acasă
»
Garantia Produselor
Garantia Produselor
Toate produsele noastre vin standard cu 1 an de garanție inclus (garanția se extinde la 2 ani dacă alegi opțiunea de kit instalare + 1 an garanție extra).
Garanția reprezintă obligația legală și contractuală pe care vânzătorul o are față de utilizator, în legătură cu calitatea produselor și serviciilor oferite.
Obligația de garanție a vânzătorului ia naștere în momentul ridicării coletului în cazul produselor expediate prin curier.
Toate produsele comercializate de vânzător trebuie montate, aplicate sau instalate conform indicațiilor vânzătorului. Vânzătorul nu este responsabil de daunele produse de utilizarea incorectă a produselor achiziționate.
Nu fac obiectul garanției: defecțiunile apărute în urmă montării, utilizării sau manipulării neadecvate a produselor de către cumpărător. (exemple: utilizarea la exterior a unui produs cu recomandarea de utilizare la interior, etc.).
De asemenea, nu fac obiectul garanției produsele ce prezintă urme de uzură în condiții normale.
Garanția oferită clientului încetează la atingerea termenului de valabilitate, respectiv după o perioada de doi ani de la dată achiziționării.
Nu fac obiectul garanției alte produse decât cele achiziționate de utilizator, produse ce nu apar în în factură de achiziție.
Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzător poate face uz de garanția oferită de vânzător, în temeiul legii nr.449/2003. Această constatare se va efectua în prezența unui reprezentant al vânzătorului.
Dacă produsul recepționat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile prezentate pe site sau prezintă defecte, cumpărătorul poate solicită returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența. Dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mică, cumpărătorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
Dacă un anumit produs nu poate fi înlocuit cu un altul identic sau similar, atunci se va restitui contravaloarea acestuia.
Perioada maximă de timp în care problemele legate de garanție sunt soluționate este de 14 zile calendaristice.
Pentru soluționarea garanției este necesar să ne contactați în scris la adresa de e-mail contact@neonland.ro, menționând numele dvs., numărul facturii de achiziție și un număr de telefon;
Este obligatoriu că produsul ce face obiectul rezolvării garanției să fie însoțit de de o copie sau originalul facturii de achiziție, pentru a se face dovadă efectuării tranzacției și a identificării produsului.