Acasă
»
Politica Retur
Politica Retur
Vă rugăm să vă asigurați că ați verificat specificațiile produsului și compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producătorului înainte de a-l cumpăra. Raporturile comerciale dintre cumpărător și neonland.ro sunt reglementate oficial de Ordonanță Guvernului 130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
CONDIȚII DE RETURNARE
Clienții pot solicită returnarea unui produs în termen de 14 zile din momentul întrării în posesie fizică a bunurilor achiziționate.
Orice problemă trebuie semnalată în maximum 24 de ore de la primirea produsului. Va asigurăm de tot suportul nostru și de toată bunăvoința pentru a fi complet mulțumit de achiziția făcută!
Produsele nu se pot returna prin Poștă Română.
Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comandă la cererea clientului și se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunță unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și acelora care, prin natură lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''
Produsele care sunt realizate corect, conform specificațiilor clientului (transmise în comandă și confirmate ulterior împreună cu un consilier de vânzări) nu pot fi returnate.
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afară spațiilor comerciale următoarele: [...] c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar [...]."
Pentru că satisfacția dumneavoastră față de achiziția făcută se află pe primul plan, va asigurăm de toată bunăvoința pentru a fi complet mulțumit!
De aceea, în cazul în primiți produsul personalizat care nu corespunde cu cerințele de personalizare, va punem la dispoziție două posibilități de remediere:
Dacă greșeală ne aparține, o vom remedia și va vom trimite produsul cât de repede posibil, suportând totodată și costul de transport, atât la preluarea produsului (de refăcut) de la adresa dumneavoastră, cât și la expedierea către dumneavoastră.
Dacă alegeți varianta de a returna produsul*, neonland.ro va va restitui contravaloarea acestuia, costul transportului produsului achiziționat, prin curier până la sediul nostru, este suportat de dumneavoastră.
* Returul va fi acceptat doar dacă produsul este în aceeași stare în care a fost livrat, nefolosit, fără urme de uzură sau folosință și este complet, cu toate accesoriile din componentă.
În cazul în care problema nu poate fi remediată și produsul trebuie returnat către noi, contravaloarea produsului va fi rambursată în termen de 14 zile de la dată în care produsul este recepționat fizic de către neonland.ro. În momentul predării produsului către firma de curierat, acesta trebuie împachetat corespunzător, introdusă într-un ambalaj cu protecție, pentru prevenirea deteriorării în timpul transportului. neonland.ro își rezervă dreptul de a va trimite înapoi produsul, costul pentru transport fiind suportat de către dumneavoastră, dacă acesta nu îndeplinește cu exactitate condițiile de returnare, rezervându-ne dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat în acest caz.
Suma va fi returnată după cum urmează:
pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
*Va rugăm să ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
În cazul îndeplinirii condițiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitată.
În cazul în care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectuează pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fără costul transportului.
COSTURI DE RETURNARE
Întrucât produsele pot fi returnate doar în cazul în care nu au fost respectate cerințele de personalizare confirmate împreună cu agentul de vânzări, în urmă comunicării intenției de returnare și a confirmării de către consilierii noștri de vânzări, vom face o solicitare de ridicare de la adresa comunicată, costurile de transport fiind suportate de neonland.ro, atât la preluarea coletului, cât și la expedierea produsului refăcut.
Adresa la care ne puteți trimite produsele returnate:
NeonLand
Str. Dunărea nr. 22C
Oradea
jud. Bihor
Pentru a evita orice neînțelegeri este foarte important să CITIȚI CU ATENȚIE toate informațiile despre produs, dimensiuni și alte detalii și să completați cât mai atent detaliile pentru personalizare. Orice nelămuriri aveți, va rugăm să ne contactați înainte de a plasa o comandă.